Szanowni Państwo,

w obecnej sytuacji bezpieczeństwo naszych Klientów oraz pracowników naszego salonu i serwisu jest dla nas priorytetem. Przygotowaliśmy więc rozwiązania mające na celu zwiększenie naszego wspólnego bezpieczeństwa przy zachowaniu maksymalnego komfortu.

Nasz salon i serwis Audi są nadal otwarte, stosujemy procedury minimalizujące ilość kontaktów i zachowujemy dodatkowe środki bezpieczeństwa.

Dbamy o zachowanie odpowiedniego dystansu, a podczas bezpośredniego kontaktu z Klientami nasi doradcy zasłaniają nos i usta. Samochody ekspozycyjne i testowe poddawane są regularnej dezynfekcji.

Równocześnie pozostajemy do Państwa dyspozycji – zachęcamy do kontaktu online lub telefonicznego oraz skorzystania z usługi door-to-door bez wychodzenia z domu.

W miarę pojawiania się nowych informacji i zmiany sytuacji będziemy aktualizować naszą stronę i przekazywać najnowsze informacje.

Zachowajmy dystans, trzymajmy się razem!

  • Godziny pracy salonu i serwisu

    Nasz salon i serwis działają z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa w zmienionych godzinach.

    Aktualne godziny otwarcia:

    Salon sprzedaży:

    pon.-pt.: 9-19

    sobota: 9-15

     

    Dział serwisu:

    pon.-pt.: 7-21

    sobota: 9-15

     

    Dział części:

    pon.-pt.: 9-18

    sobota: 9-15

     

    Audi Select :plus:

    pon.-pt.: 9-19

    sobota: 9-15

     

    Dział blacharsko-lakierniczy:

    pon.-pt.: 7-19

    sobota: 8-15

     

    Skontaktuj się z nami również na:

    WhatsApp (Salon): 785 020 445

    WhatsApp (Serwis): 785 505 153

  • Konfiguracja samochodu – dostępna online

    Zachęcamy do konfiguracji samochodu w konfiguratorze online. Dzięki niemu można bezpiecznie i w domowym zaciszu stworzyć swoje przyszłe Audi. Nasi doradcy serwisowi służą również pomocą telefoniczną lub mailową w przypadku wszelkich nasuwających się pytań.

     

  • Oferta na zakup nowego Audi, wybierz swoje Audi bez wychodzenia z domu

    Skontaktuj się z nami online, oddzwonimy i przygotujemy najlepszą indywidualną ofertę, którą wyślemy mailem.

    Znajdź swoje Audi z bogatej oferty samochodów gotowych do odbioru.

     

  • Informacje o zamówionym samochodzie

    Jeżeli zamówili już Państwo swoje Audi i mają Państwo pytania odnośnie statusu zamówienia, zachęcamy do kontaktu ze swoim sprzedawcą. Ma on najbardziej aktualne informacje i chętnie udzieli odpowiedzi na wszelkie pytania.

    Możliwy jest także kontakt pod numerem: (22) 743 96 11

  • Jazda testowa Audi bez wychodzenia z domu

    Dla Państwa wygody i bezpieczeństwa istnieje możliwość umówienia jazdy testowej w usłudze door-to-door. Nasz reprezentant przyjedzie do Państwa wybranym modelem Audi.

    W celu ustalenia szczegółów i rezerwacji jazdy prosimy o kontakt:

    tel.: 785 505 815

    e-mail: audi.salon.warszawa@krotoski.com

  • Serwis Twojego Audi bez wychodzenia z domu

    Nasz serwis Audi świadczy wybrane usługi serwisowe w formule door-to-door, dzięki której można oddać swoje Audi do serwisu bez wychodzenia z domu. Informacje o zakresie usług można uzyskać, kontaktując się z nami telefonicznie lub mailowo:

    e-mail: audi.serwis.warszawa@krotoski.com

    tel.: (22) 510 35 65

  • Zgłoszenie usterki

    Jeżeli zgłosili już Państwo usterkę, a Partner Serwisowy Audi dokonał otwarcia właściwego zlecenia, nie muszą Państwo wykonywać żadnych dodatkowych czynności. Jeżeli realizacja naprawy zostanie zakończona po upływie terminu gwarancji, wszelkie wcześniej zgłoszone usterki, które normalnie byłyby objęte gwarancją, zostaną rozliczone w ramach usługi gwarancyjnej.

    Jeżeli dotychczas nie dokonali Państwo zgłoszenia usterki, należy niezwłocznie dokonać zgłoszenia u wybranego Partnera Serwisowego Audi za pośrednictwem telefonu, e-maila lub formularza kontaktowego. Należy wówczas przekazać niezbędny zakres danych obejmujący:

    • numer nadwozia samochodu, w którym stwierdzono awarię,
    • datę wystąpienia awarii,
    • przebieg samochodu w chwili wystąpienia awarii,
    • opis awarii / niesprawności,
    • jeżeli jest taka możliwość, to zdjęcie lub nagranie prezentujące awarię / niesprawność.

    Jeżeli kontakt z wybranym Partnerem Serwisowym nie będzie możliwy (np. z powodu czasowego zawieszenia działalności z powodu epidemii) wówczas mają Państwo możliwość zgłoszenia awarii e-mailem na adres Partnera Serwisowego lub poprzez formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie Partnera Serwisowego lub poprzez poniższy formularz.

    Prosimy o uwzględnienie w treści wiadomości wszystkich danych wskazanych powyżej.
    Należy pamiętać, że istniejące okresy gwarancji nie zostaną przedłużone.
    Jeśli Państwa pojazd ma usterkę, która uniemożliwia uruchomienie Państwa samochodu lub obawiają się Państwo, że kontynuowanie jazdy może być niebezpieczne, a posiadają Państwo aktywne świadczenie programu Gwarancja Mobilności Audi, prosimy o kontakt pod numerem 0800 612 834 (połączenie bezpłatne) lub 61 831 99 44 (połączenie płatne).

     

  • Wykonanie przeglądu serwisowego

    1. W związku z tym, że zagrożenie ze strony Koronawirusa SARS-CoV-2 jest w naszym kraju mniejsze, a pracownicy serwisów Audi są przygotowani do bezpiecznej obsługi samochodów w nowej sytuacji, z dniem 1 sierpnia 2020 przywracamy obowiązek wykonywania okresowej obsługi pojazdów – zgodnie z zaleceniami w instrukcji obsługi. Tym samym terminowe wykonanie przeglądu serwisowego będzie miało wpływu na przysługujące prawo do napraw z tytułu gwarancji.

    2. W sytuacji, gdy niezbędna obsługa pojazdu oraz przeglądy serwisowe ze względu na chorobę lub obowiązek kwarantanny nie mogą zostać przeprowadzone w odpowiednim czasie (zgodnie ze wskazaniem wskaźnika przeglądu), właściciel pojazdu powinien zgłosić deklarację wykonania przeglądu u wybranego Partnera Serwisowego Audi za pośrednictwem telefonu, e-maila lub formularza kontaktowego. Należy wówczas przekazać niezbędny zakres danych obejmujący: – numer nadwozia samochodu, w którym mają być wykonane czynności obsługowe, – aktualny przebieg samochodu.

    Jeżeli kontakt z wybranym Partnerem Serwisowym nie będzie możliwy (np. z powodu czasowego zawieszenia działalności danego Serwisu z powodu epidemii), wówczas mają Państwo możliwość zgłoszenia deklaracji wykonania przeglądu e-mailem na adres Partnera Serwisowego lub poprzez formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie Partnera Serwisowego lub poprzez poniższy formularz. Prosimy o uwzględnienie w treści wiadomości wszystkich danych wskazanych powyżej. Należy również pamiętać, że czynności serwisowe muszą być wykonane jak tylko będzie to możliwe, bez zbędnej zwłoki czasowej. Od podanego przez Państwa stanu licznika, do momentu wykonania przeglądu przebieg samochodu nie powinien się zmienić o więcej niż 250 km. Przy zachowaniu powyższy zaleceń, wykonanie przeglądu serwisowego z opóźnieniem nie będzie miało wpływu na przysługujące Państwu prawo do napraw z tytułu gwarancji.